سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرفاوی: یکبار با مسجدسلیمانیها جلسه داشتم

صمد مرفاوی درباره اینکه عنوان می‌شود قرار است همکاری‌اش را با صبا ادامه دهد، گفت: هنوز هیچکس از باشگاه صبا با من تماس نگرفته و خبر خاصی از این باشگاه ندارم.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود: من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که آقای غمخوار به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا انتخاب شده ولی باز هم می‌‌گویم که صحبتی با باشگاه نداشته‌ام. غمخوار تجربه مدیریت در تیم بزرگی مثل پرسپولیس را دارد و با فوتبال آشناست. من چه در صبا باشم و چه نباشم برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط صبا را بهتر کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد شایعه حضورش در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: من مثل بعضی‌ها نیستم که با یک تیم مذاکره می‌‌کنند ولی می‌گویند مذاکره نکرده‌ایم. شاید مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان راضی نباشند اما وقتی از من سؤالی پرسیده می‌‌شود نمی‌توانم دروغ بگویم. من یک بار با مسئولان این باشگاه جلسه داشتم و در مورد برنامه‌ها و اهداف صحبت کردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده است. ما فقط یک بار صحبت کردیم و دیگر جلسه‌ای برگزار نشد.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که «دوست دارید در صبا بمانید یا در تیم دیگری مربیگری کنید؟»، خاطرنشان کرد: این بستگی به شرایط دارد. مطمئناً مربیان دوست دارند در تیمی کار کنند که از لحاظ امکانات و مسائل دیگر کمترین مشکل را داشته باشد. حالا باید دید در آینده چه وضعیتی رقم خواهد خورد ولی هرجا که شرایط مناسب باشد مربیگری خواهم کرد. فعلاً که چیزی معلوم نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.


شاهگوش 18

شاهگوش 18

 

دیگر اخبار :

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که 38 روز دیگر مسابقات جام جهانی 2014 در کشور برزیل آغاز می‌شود و مانوئل نویر به عنوان گلر اول تیم آلمان در میدان رقابت با غنا، آمریکا و پرتغال حضور خواهد یافت، صاحب رکورد جدیدی در عرصه باشگاهی شد.


وی شنبه شب در دیدار هفته‌ سی‌وسوم بوندس‌لیگا مقابل هامبورگ موفق شد دویست‌وپنجاهمین بازی باشگاهی خود را در بوندس‌لیگا انجام دهد. وی با تک گلی که از هامبورگ دریافت کرد، به رکورد 212 گل دریافتی در 250 بازی رسید.

برهمین اساس درواز‌ه‌بانان بزرگ اسبق آلمان در خلال 250 بازی، بیشتر از نویر گل خورده‌اند.

به عنوان مثال اولیور رک 267، رومان وایدن فلر 278، تیمو هیلده‌ براند 286، سپ مایر 294 و بودو ایلگنر با 295 گل خورده پایین‌تر از گلر قدرتمند مونیخی‌‌ها قرار گرفته اند.